اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۶۳۰

توصیه های لازم برای مدیران رستوران ها در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ , بازدید: ۱۱۹۸
همکار گرامی خواهشمند است با دقت مطالعه فرمایید

به نام خدا

همکار گرامی با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز لطفا موارد زیر را با دقت اعمال فرمایید.

 

1- ثبت نام در سامانه امید و دریافت QR CODE   و نصب آن در واحد های صنفی الزامیست  ، لازم به ذکر است این مهم در خبر شماره 11618در اسفند ماه برای شما اطلاع رسانی گردیده است .

 

2- با توجه به بازرسی های نهاد های ذیصلاح  از اصناف به ویژه مامورین محترم بهداشت در ایام نوروز ، نسبت به اخذ و یا تمدید کارت بهداشت پرسنل  و تزریق واکسن 3 دوز دقت لازم را مبذول فرمایید . این مهم در خبر شماره 11620 در اسفند ماه برای شما اطلاع رسانی گردیده است .

 

3- کلیه پرسنل رستورانها  تا اطلاع ثانوی موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از امیکرون و همچنین ملزم به استفاده از ماسک در زمان فعالیت می باشند.

 

4- بازرسی از واحد های صنفی در ایام نوروز تشدید میگردد ( گشت های بازرسی شامل ،بهداشت – اتحادیه – تعزیرات – اتاق اصناف تهران – وزارت صنعت معدن تجارت می باشد )  و همچنین همکاری با بازرسین الزامیست .

 

5- حسب دستور رئیس محترم اتحادیه رستوران ، در ایام نوروز جهت مشکلات احتمالی و یا  موارد اضطراری لطفا با روابط عمومی اتحادیه رستوران تماس حاصل نمایید .

 

6- از مدیران رستوران درخواست می گردد در ایام نوروز جهت رسیدگی به اعتراض مشتریان  و رفع سوء تفاهم های احتمالی شخصا اقدام نمایند . ( در صورت عدم رضایت مشتری  با نهایت احترام به مشتری اعلام فرمایید با بازرس ویژه اتحادیه  آقای مازیار عصام  جهت رسیدگی تماس حاصل نمایند.)

 

7- از متصدیان درخواست می گردد با توجه ازدیاد مشتریان در ایام نوروز  توصیه های لازم  به پرسنل نسبت به برخورد محترمانه با مشتری انجام پذیرد .

 

8- هر اطلاعیه و ابلاغیه مهم در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد .

 

 

در ایام نوروز در کنار شما و پاسخگوی همیشگی شماهستیم

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016